VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
spoločnosť Šport Aréna Malacky, s.r.o.
1. Základné ustanovenia a pojmy
1.1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú právny vzťah a vzájomné práva a povinnosť medzi Prevádzkovateľom a Klientom, ktoré vznikajú pri poskytovaní a využívaní Služieb priamo v Prevádzke Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom jeho webovej stránky a upravujú ďalšie právne vzťahy, ktoré s tým súvisia. Odlišné práva a povinnosť od Všeobecných obchodných podmienok si môžu Prevádzkovateľ s Klientom individuálne dohodnúť formou samostatnej písomnej zmluvy. V takom prípade majú takéto dojednania prednosť pred ustanoveniami Všeobecných obchodných podmienok.
1.2. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:
Šport Aréna Malacky, s.r.o.
Na píle 6287/1, 901 01 Malacky, Slovenská republika
zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava 111,
Oddiel: Sro, Vložka č.: 138213/B,
IČO: 52 471 616
Prevádzka:
Šport Aréna Malacky
Na píle 6287/1,
901 01 Malacky,
Slovenská republika
Kontakt:
Tel.: +421 904 672 352
Email: arenamalacky@arenamalacky.sk
Web: www.arenamalacky.sk
1.3. Vymedzenie pojmov
Cenník – prehľad cien za Služby poskytované Prevádzkovateľom, ktorý je Klientovi k dispozícii v prevádzke a tieež na webovej stránke prevádzkovateľa
Prevádzka – prevádzka Prevádzkovateľa, nachádzajúca sa na adrese: Šport Aréna Malacky, Na Píle 6287/1, 901 01 Malacky, Slovenská republika, v ktorej Prevádzkovateľ poskytuje svoje Služby
Klient – fyzická, alebo právnická osoba, ktorá využíva Služby poskytované Prevádzkovateľom
Prevádzkový poriadok – bližšie určuje podmienky poskytovania Služieb Prevádzkovateľom a využívania Služieb Klientov v priestoroch prevádzky Prevádzkovateľa. Prevádzkový poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste a dostupný na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Reklamačný poriadok upravuje spôsob uplatňovania nárokov Klienta vyplývajúcich zo zodpovednos( Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutej Služby a vybavenia reklamácie.
Služby – produkty a služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosť
Webová stránka – webová stránka Prevádzkovateľa www.arenamalacky.sk, prostredníctvom ktorej poskytuje Prevádzkovateľ svoje Služby a informácie pre svojich Klientov
Zodpovedná osoba je zamestnanec Prevádzkovateľa poverený Prevádzkovateľom, ktorý v prevádzke Klienta poskytuje poradenstvo ohľadom Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom, prijíma reklamácie Klientov, vykonáva dohľad nad využívaním Služieb a inú činnosť s tým súvisiacu. Konanie zodpovednej osoby sa považuje za konanie Prevádzkovateľa.
2. Služby poskytované Prevádzkovateľom
2.1. Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosť Klientom poskytuje najmä:
- možnosť prenájmu ľadovej plochy, mul(funkčnej športovej haly, GYM sály, Skatemillu, RELAX zóny
- využitie ubytovacích služieb
Rozsah poskytovaných Služieb je zverejnený na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na ich zmenu.
2.2. Klient je povinný za Službu uhradiť cenu v zmysle aktuálneho Cenníka, ceny za Služby sú v Cenníku uvádzané ako ceny konečné, vrátane DPH. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu Cenníka.
Prevádzkovateľ svojich Klientov informuje o aktuálnych zvýhodnených cenách za Služby, ktoré poskytuje, a to formou oznamu tak v Prevádzke, ako aj na svojej webovej stránke (ďalej len „Akcie“)
Akcie platia výhradne po dobu stanovenú Prevádzkovateľom a pri splnení všetkých podmienok stanovených Prevádzkovateľom ku každej jednotlivej Akcii.
Ponuka Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a Cenník ostávajú v platnosť, pokiaľ sú zobrazované na webovej stránke Prevádzkovateľa.
2.3. Cenu Služieb je Klient oprávnený Prevádzkovateľovi uhradiť:
- v hotovos( v Prevádzke Prevádzkovateľa,
- bezhotovostne v Prevádzke Prevádzkovateľa,
- bezhotovostne v rezervačnom systéme ( užívateľské konto klienta )
2.4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť na nevyhnutný čas
poskytovanie Služieb v odôvodnených prípadoch (napr. nevyhnutné opravy Prevádzky, havarijné stavy, aktualizácia webovej stránky, atď.).
Prevádzkovateľ je v takom prípade povinný:
- o vzniknutej situácii svojich Klientov ihneď informovať oznamom pri vstupe do Prevádzky a na webovej stránke Prevádzkovateľa
- formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii príp. emailom na uvedenú emailovú adresu.
Klientom, ktorí uhradili ceny v zmysle Cenníka za Služby, ktoré v dôsledku vzniknutej situácie neboli zo strany Prevádzkovateľa poskytnuté, v závislosť od spôsobu, akým Klient ceny uhradil, musí finančné prostriedky bezodkladne vrátiť.
3. Registrácia Klientov
Registrácia Klienta do rezervačného systému je možná cez webovú stránku Prevádzkovateľa, kde si Klient vytvorí svoj užívateľský účet, ktorý slúži na rezerváciu priestorov podľa ponuky Prevádzkovateľa, alebo na zakúpenie služby.
Klient v registračnom formulári uvádza svoje meno, priezvisko, telefónne číslo a emailovú adresu v zmysle GDPR.
4. Užívateľský účet Klienta
Klient je oprávnený na webovej stránke Prevádzkovateľa vstupovať do svojho Užívateľského účtu, z ktorého je oprávnený využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom zverejnené na jeho webovej stránke. Pri využívaní svojho Užívateľského účtu je Klient povinný uvádzať správne a pravdivé údaje. Prístup k účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Klient je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácii potrebných pre prístup do jeho Užívateľského účtu. Klient nie je oprávnený umožniť využívanie jeho Užívateľského účtu tretím osobám. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Užívateľský účet, a to najmä v prípade ak tento nie je využívaný po dobu dlhšiu ako 12 mesiacov, alebo nie je využívaný v súlade s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Klient berie na vedomie, že jeho Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebu údržby hardwarového a sozwarového vybavenia Prevádzkovateľa, príp. treych osôb.
5. Storno podmienky
V prípade zrušenia vytvorenej, alebo uhradenej rezervácie viac ako 48 hodín pred jej uskutočnením sa neúčtuje žiadny storno poplatok a uhradená platba bude v plnej výške vrátená na účet Klienta do 14 pracovných dní. Pri zrušení rezervácie menej ako 48 hodín si Prevádzkovateľ účtuje storno poplatok vo výške 100% uhradenej rezervácie.
6. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Reklamačný poriadok upravuje spôsob uplatňovania nárokov zákazníka vyplývajúcich zo zodpovednosť Poskytovateľa služieb za nedostatky a vady poskytnutej Služby a vybavenie reklamácie. Reklamačný poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste a dostupný na webovej stránke Prevádzkovateľa.
7. Ochrana osobných údajov
7.1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje spracúvať osobné údaje Klienta v súlade s platnou legislayvou v oblasť osobných údajov – Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Bližšie informácie o rozsahu spracovania údajov a zabezpečenia ochrany osobných údajov Prevádzkovateľom sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa
7.2. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Klienta za účelom:
- registrácie Klienta – v rozsahu spracúvaných osobných údajov
- jednoznačnej iden(fikácie Klienta,
- marke(ngu – zasielaním newsletter správ a to formou elektronickej pošty v rozsahu spracúvaných osobných údajov: (meno, priezvisko, telefónny kontakt a e-mail).
Osobné údaje Prevádzkovateľ uchováva počas trvania užívateľského profilu, resp. platnosť kreditov. Po ukončení právneho vzťahu a usporiadania všetkých záväzkov plynúcich, či súvisiacich s poskytovanými službami, uchováva Prevádzkovateľ osobné údaje nevyhnutne potrebný čas, a to maximálne po dobu 6 mesiacov od zrušenia užívateľského profilu, alebo do doby, než Klient súhlas odvolá. Prevádzkovateľ osobné údaje zlikviduje vymazaním.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že:
- spracované osobné údaje Klientov použije len na vyššie uvedené účely v rámci svojich obchodných aktivít,
- nesúhlasom so zasielaním newsletter správ nevzniká hrozba odmietnutia registrácie a poskytnutia služieb.
7.3. Klient má právo na základe písomnej žiados( požadovať od Prevádzkovateľa vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, potvrdenie či sú alebo nie sú osobné údaje spracúvané, opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov Klienta, ktoré sú predmetom spracúvania a pod.
7.4 Prevádzkovateľ môže vyhotovovať fotografie, obrazové a zvukové záznamy v súvislosť s plánovanými alebo prebiehajúcimi športovými akciami a zverejňovať ich na webových stránkach a sociálnych sieťach a to na reklamno-marketingové účely na základe konkludentného súhlasu Klienta, ktorý mu Klient udeľuje zakúpením Služby.
8. Zodpovednosť
8.1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v Prevádzke, v prípade ak ich Klient odloží mimo miest, ktoré Prevádzkovateľ vyhradil na odloženie vecí.
8.2. Klient využíva Služby Prevádzkovateľa na vlastné nebezpečenstvo, riziko a zodpovednosť v súlade s jeho zdravotným stavom. Prevádzkovateľ nezodpovedá za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nerešpektovaním vlastného zdravotného stavu alebo nerešpektovaním Prevádzkového poriadku alebo spôsobené porušením povinnosy tretej osoby.
8.3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nepredvídateľnými udalosťami spôsobenými vyššou mocou.
8.4. Klient zodpovedá za škodu spôsobenú Prevádzkovateľovi a treym osobám porušením Prevádzkového poriadku, neuposlúchnuym pokynov Prevádzkovateľa a Zodpovednej osoby, ako aj za škodu spôsobenú na športovom zariadení Prevádzkovateľa, ktorú spôsobil pri ich nesprávnom používaní, resp. úmyselným poškodení a Klient je povinný uhradiť spôsobenú škodu v plnej výške.
9. Záverečné ustanovenia
9.1. Klient zaplatením jednorazového vstupného, vyjadruje súhlas s aplikáciou týchto Všeobecných obchodných podmienok na právny vzťah z toho založený medzi ním a Prevádzkovateľom a zároveň potvrdzuje skutočnosť, že sa pred vstupom do Prevádzky v celom rozsahu oboznámil s aktuálnym znením Všeobecných obchodných podmienok.
9.2. V prípade, ak dôjde k zmene Všeobecných obchodných podmienok počas využívania zakúpených Služieb Klientom v Prevádzke, na právny vzťah medzi Klientom a Prevádzkovateľom sa nové znenie Všeobecných obchodných podmienok nebude aplikovať. Pri zakúpení akejkoľvek ďalšej služby Klient vyjadruje svoj súhlas s aplikáciou Všeobecných obchodných podmienok platných v danom čase. O zmene Všeobecných obchodných podmienok bude Prevádzkovateľ informovať Klientov oznámením zverejneným v Prevádzke ako aj na webovej stránke.
9.3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a záväzné pre všetkých Klientov. Právne vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov slovenského právneho poriadku, najmä zákona č. 513/1991 Zb. /Obchodný zákonník/ v platnom znení alebo v prípade Spotrebiteľov ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. /Občiansky zákonník/ a Zákona o ochrane spotrebiteľov. predpisy platné v Slovenskej republike.
Malacky, 14.04.2025
Ing. Simona Hlavenková, MBA
Konateľ